Vallomás

2011.02.06. 10:00

El kell hogy mondjak valamit, de nem elárulni senkinek! Volt egy kis gond a térdemmel, így Manchesterből az Egyesült Államokba repültem egy kisebb beavatkozásra.

Ez elég jól sikerült, így hamarabb tudtam szabadulni az orvosi megfigyelés alól. Már terhelhetem a térdem, rendszeresen edzek, de a csapatnál még úgy tudják, hogy Amerikában tartózkodok. Azóta utazgattam kicsit.

De először is, ha már Obama földön voltam, természetesen üzentem Adrianonak, és belenéztünk az éjszakába, hogy arrafelé mi folyik? Nagy megdöbbenésemre éjjel 2 után itt nem akartak adni több piát, így kénytelen voltam a pultos lányra borítani az asztalt, miután mondtam, hogy dugja fel a light kóláját ahova akarja! Én azt biztos nem iszok!

Miután a kidobók kitettek minket a helyről, nagy meglepetésre ismerős arcot láttam meg a járda szélén. Beckham asszonyság várt odakint a sofőrjére és egy VIP buliba tartott, ahová minket is meghívott. Nekünk meg ugye nem kellett kétszer mondani, már pattantunk is be a verdába mellé!

Egy-két kört legurítottunk, amikor érzékenyre itta magát és panaszkodott, hogy David sokat van távol és ő annyira szeretne egy kislányt, de a férje csak fiút tud nemzeni és hogy bármit megtenne ha kislánya születne.

Adri papa ekkor már fent forgatta a Fekete Lovag visszatér akrobatikus változatát két hostess lánykával valamelyik szobában. Én meg egyrészt már olyan állapotban voltam, hogy a legyet is röptében, másrészt meg ölni tudtam volna két Super Bowl jegyért, így hát megegyeztünk.

Most hallottam, hogy az első hírek szerint Victoria kislányt vár, úgyhogy lesz nagy meglepetés, ha kibújik a szög a zsákból!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balotelli.blog.hu/api/trackback/id/tr682641260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása