Kiestünk

2011.03.17. 21:05

Legnagyobb bánatomra kiestünk az Európa Ligából. Hazai pályán csak 1 gólt tudtunk rúgni a Shevchenko vezette brigádnak, így összesítésbe 2-1gyel ők mentek tovább.

Kijevben jól megszivattak minket. Olyan hideg volt, hogy a jegesmedve is csak szivatóval indult reggel. Nem csoda, hogy nem tudtunk egy egyeneset belerúgni a labdába. Ezek meg ahhelyett, hogy megkínáltak volna meleg teával, két góllal is keserítettek bennünket.

Amikor lecseréltek, gondoltam legalább hamarabb jutok melegvízhez, de ezeknek még az se volt. Egy jégcsap oszlopot találtam a zuhany helyén, maximum ahhoz lehetett dörgölőzni vagy fókazsírral bekenni magad. Ennyi! Nem is csoda, hogy annyira megfáztam. Így feküdnöm kellett 1 hétig. Sulley majomkenyérfa gyökérből készített teája segített csak, hogy tudjam vállalni a visszavágót.

De igazából azt se tudtam, hogy hol vagyok. Navahok indián támadásokat halluztam, meg hogy gepárdok szaladgálnak mellettem. Mint kiderült, Muntari még valami indiai import gyógylevelet is beletett a teába. Egy festett nyugger meg állandóan valami gumis szart akart rám adni. Nem értettem, hogy minek?! 

A bejegyzés trackback címe:

https://balotelli.blog.hu/api/trackback/id/tr922748682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaki13 2011.03.20. 15:12:02

Nem csodálom, hogy kiállítottak az Európa Liga meccsen...az a póló felvétel mást is kiidegelt volna! :) Nem is értem, hogy az edző mért nem reagálta le, hogy ekkora trauma után nem lehet higgadtan játszani! :) Nem lett volna szabad a kezdőbe tennie...
süti beállítások módosítása