Hiányoztam?

2011.03.07. 23:15

Tudom, hogy igen!

De az a nagy helyzet, hogy pár hete vettem egy telefont valami vágott szemű törpétől, mert jó áron kínálta. Akkor még nem sejtettem, hogy meg fogom szívni, mint Kubica a betonfallal.

Találtam a telefonban fincsi képeket egy csajról. Egyiken talán a pasijával lehetett, de az csak Sulley-nak jött be, a többin egyedül pózol valami tengerparton gondolom nyaralás közben. Miután megosztottam a látványt Adriano barátommal, kitalálta hogy eladhatnánk a talált fotókat jó pénzért valami újságnak. Erre másnap megjelent a kommandó, aztán bevittek a telefon miatt.

Most kinek ártottam én ezzel?

Azóta csak a meccsekre engedtek ki, plusz magyarazkodnom kellett 2 hétig, de nem hittek nekem.

Bezzeg Olaszorszagban Berlusconi papa megvette volna tőlem a telefont, nem kihallgatás meg háziőrizet.. aztán el van intézve a dolog.

Közben meg internethez se engedtek! Hát milyen dolog ez?

Így ahelyett, hogy a góljaimról mesélnék, rám akarták kenni, hogy valami magyar médiagyerek nejére fényezem otthon a bambuszt. De szerencsére kézre került rizstermelő testvér és bevallott mindent - miután meghallgattattunk vele Justin Bieber albumát, a kínoktól énekelt, mint a kismadár! Balo papával nem lehet szarozni!

Eközben a saját nyugalmam érdekében azért rúgtam 2 gólt a klubcsapatomban. Az egyiket be is csatoltam, annyira jól néz ki messziről.

Jut eszembe, hogy tetszik az új hajam? A böriben a srácok megdicsérték!

A bejegyzés trackback címe:

https://balotelli.blog.hu/api/trackback/id/tr852720298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása