Interjú

2011.02.05. 14:00

Egyik délelőtt arra ébredtem, hogy csörög a telefon. Az Extra Time-tól hívtak már tizenharmadszorra, a megbeszélt interjú miatt. Még a boogie benne volt a lábamban, az alkohol meg a fejemben, mert előző este kicsit kirúgtunk a hámból Adri papával.

De mondtam magamnak, hogy Mario Balotellit nem olyan fából faragták, hogy emiatt ne tudjon válaszolni pár kérdésre. Úgyhogy felcsaptam az új napszemcsimet és a megbeszélt helyre siettem. A másfél órás késés szerintem még belefért!

Azt egyből leszögezhetjük, hogy a média esetében a Szigetországban más a helyzet, mint Azzuri földön. Az angol lapok csak szemetet írnak!
A stadionok szempontjából viszont Anglia messze megelőzi Olaszországot!

 

Először kérdezgettek az edzőimről. És valami olyasmit mondtam, hogy hiába José Mourinho a világ legjobb edzője, de meg kellene tanulnia több tiszteletet tanúsítani mások iránt, és nem annyira durvának lenni.

Viszont Mancini a legjobb taktikus, akivel valaha dolgoztam, hamarosan ő lesz a világ legjobb edzője. Emberként pedig tíz kilométerrel Mourinho előtt jár.

Ezután az olasz bajnokság került szóba. Ott szerintem a scudettót a Milan nyeri majd. Igaz, ha jobban belegondolok, akkor az Interre szavaznék, az a klub nagyon sokat adott nekem. De annak is örülnék, ha a Napoli lenne a győztes, plusz nagyon szeretnék egyszer Edison Cavani mellett játszani.

A Serie A legjobb játékosának Zlatan Ibrahimovic-ot tartom, aki mintha egy másik bolygóról jött volna. A fiatal olasz tehetségek közül pedig szerintem Sebastian Giovinco a legjobb.

Az aranylabdáról meg csak annyit, hogy 2010-ben nem Messi, hanem Sneijder érdemelte volna meg. Ezt tudja a város, a gyáros, a János, aki tud biciklizni, aki nem, meg aki most tanul! Ennyi!

A végére nagyon elfáradtam, hiába ittam meg az Adriano féle import kávéból kettőt, így inkább visszafeküdtem aludni. Az interjúért járó tiszteletdíjat pedig felajánlottam egy szudáni futballiskola támogatására. Inkább a labdát rugdalják, mint az olaj árát felfelé!

Ciao

A bejegyzés trackback címe:

https://balotelli.blog.hu/api/trackback/id/tr712624116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása