Adriano meg a jogsi

2011.02.11. 13:47

A superbowl után kiruccantunk kicsit Rio de Janeiro-ba, hogy a szambás lányokkal feledtessük a döntő kudarcát, meg hogy feltöltsük az import kávé készletet.

Este iszogattunk 1-2 bárban, szokásos módon alakult az éjszaka. Nem volt semmi extra.

Majd egyszer csak csörög a telefonom. Látom, hogy Adri papa hív.

 

Egyrészt nem értettem hol lehet, másrészt volt valami a hangjában ami nem tetszett. Elmondta, hogy megállították a rendnek őrei és azt feltételezték, hogy ittasan vezette autóját.

Első gondolatom az volt, hogy hát barátom akkor te ezt beszoptad, mint lufiárus a nyílzáporban. De mondtam neki, egyet se félj, jövök!

Taxiba ültem és igyekeztem kimenteni, de rá kellett jönnöm, hogy én egy tök idegen országban vagyok. A rendőrnek itt nem adhatok autogrammot meg 2 belépőt aztán elballagunk, így Adri papa nem megy velem semmire.

Legalább annyi esze volt, hogy semmilyen alkohol tesztnek nem vetette alá magát, mire odaértem. Viszont ennek az lett az ára, hogy a jogsijának búcsút inthet legalább 1 évre és a klubja is meg fogja büntetni!

Szóval legközelebb ha buliba megyünk, az én Gallardom jöhet szóba, vagy taxizunk. Mert hogy Sulley még egy Flintstone mobilt se tudna elvezetni az biztos!

A bejegyzés trackback címe:

https://balotelli.blog.hu/api/trackback/id/tr412652297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása