Újdonságok Balo papánál

2011.09.08. 08:50

Jó sok dolog történt velem mióta utoljára írtam!

Először is sorsoltak a Bajnokok Ligájában:

Nagyon izgultam, hogy milyen csapatokat fogunk kapni a Manchester City-vel ellenfélnek. Reméltem, hogy Olaszországba is hazalátogathatok, ami végül be is jött! Nápolyba mehetek majd, és terveim szerint veszek is ott több doboz nápolyit és Sulley-val azt fogjuk árulni Angliában.
De visszatérve, rögtön az első csoportba kerültünk, ahol a Bayern München tűnik a fő ellenfélnek. De én optimista vagyok, elnyomjuk őket, mint sörszagot az orbit!
Még a Villareal a negyedik csapat, de nem kérdés, hogy elsüllyesztjük a sárga tengeralattjárót is!


Az izgalmak után leugrottam Blackpoolba egy kicsit lazítani, ahol találkoztam Spongyabobbal és Csillag Patrikkal.

Utána felültem a vidámpark legnagyobb hullámvasútjára, amit nem kellett volna, mert majd fél órát tartózkodtam a mellékhelyiségben és úgy éreztem magam, mint Salgado a reklámforgatáson.


Behívtak az olasz felnőtt válogatott keretbe is. Egy hét alatt lejátszottunk 2 tétmeccset is, szerencsére mindkettőt meg is nyertük. De sajnos csak csereként jutottam szóhoz, hiába szakadok meg az edzéseken. Az első meccsen csak pár percet kaptam, de így legalább a kispadon szinteket tudtam ugrani az új kedvenc játékomban, az Angry Birds-ben.



Legutóbb pedig egy nagyon érdekes helyen jártam.
Prandelli-vel és Buffon-nal meglepetés látogatást tettünk a firenzei börtönben. Nagyon örültek nekünk, sok mindenkivel elbeszélgettem és azt hiszem megértettem mi a különbség a kint és bent között.

Na ennyi elég volt mára, megyek vissza Angry Birds csúcsokat döntögetni!
Ciao Amici!

A bejegyzés trackback címe:

https://balotelli.blog.hu/api/trackback/id/tr553210087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása