Bemutatkozás

2011.02.01. 09:00

Aki nem ismerne, Mario Balotelli vagyok. 1990. augusztus 12-én születtem Palermóban. Mutterék nem sokkal ezelőtt vándoroltak be Olaszországba. De csak 18. szülinapom után - miután Adri papa és Sulley haverom kidobta a luvnyákat a kéróból - lehettem olasz állampolgár, mert Berlusconi apó azt mondta, hogy itt ez a módi. Sokan azt mondják, hogy nagyképű vagyok, de nem tudom miről beszélnek?!

 

A legjobb barátom és példaképem Zlatan Ibrahimovic. A vasárnapi összefoglalóban nézem minden mozdulatát, majd a youtube-on írok a videói alá. Remélem, egyszer még játszhatunk egy csapatban.

 

Nyertem már 3 olasz bajnoki címet, egy olasz kupát és szuperkupát az Interrel. A Bajnokok Ligájában is elkentünk mindenkit 2010-ben.

Jelenleg az angol Manchester City csatára vagyok. Angliába Mancini bácsi hívására jöttem, akit nagyon szeretek, mert ő olyan nyelven beszél, amit én is ismerek.

Az abroszosfejű embereket nem tudom hova tenni, amikor a stadion garázsában összefutunk, de állítólag ők adnak nekem új lamborghinit ha a mostanit is összetöröm. Úgyhogy nem szólok be nekik!

 

Mostanában többször honvágy gyötör, amit csak az itteni lányok tudnak feledtetni egy kicsit. De szívesen visszamennék Milánóba, a sok szerető ember közé.

 

Na indulok edzésre! Arrivederci

A bejegyzés trackback címe:

https://balotelli.blog.hu/api/trackback/id/tr762629272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása