Barátok - Ibra

2011.02.02. 08:10

Namármost, azt tudni kell, hogy több millió barátom van a megosztó oldalakon és az MSN-en is csak 742125-en vannak letiltva. De igazából 3 nagyon jó barátom van.

Az egyik Zlatan, akivel együtt játszottam az Interben. Nagyon jól megértettük egymást, edzéseken csak neki passzoltam és a tréning végén mindig együtt jártunk zuhanyozni és cikiztük Materazzit. Aztán ő elment a Barcelonához, ahova engem is hívtak 17 évesen.

De hiába rúgtam 8 gólt 3 meccsen, valamiért nem akartak leigazolni, amíg nem vagyok 18. Nem értettem, de mindegy. Ibra azt mondta, nem is volt jó ott.. így nem sajnálom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tavaly visszament Olaszországba és most újra Milánóban rugdalja a gólokat, csak éppen piros-fekete mezben. Szoktam nézni youtube-on, szerintem nekem is jobban állna a piros, mint a kék.

Szegényt meggyanúsították kétszer is, hogy milyen alattomos játékos. Pedig nagyon szelíd lélek. Nekem elmondta, hogy kétszer segített merő jószándékból csapattársain, de ők ezt nem értékelték.

Először kitapintotta, hogy Onyewu-t mumpsz támadta meg. Majd felhívta a figyelmét, ha nem fordul orvoshoz ebből nagyobb baj is lehet.

Másodszor pedig egy gyilkos katicát semlegesített, a 12 pettyes fajtát – nagyon művelt gyerek ez a Zlatan, én eddig ilyenekről nem is hallottam! A rovar éppen Strasser hátára szállt rá, csapata egyik edzésén. Ő pedig halált megvető bátorsággal, a Chuck Norris kézikönyvből ellesett rúgással hatástalanította a támadni készülő szárnyas gyilkost.

 

Mindezért köszönetet se várt, ezért ő a példaképem!

A bejegyzés trackback címe:

https://balotelli.blog.hu/api/trackback/id/tr652625139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása