Átigazolások

2011.02.04. 09:00

Na, most az a szituáció, hogy január 31-én éjfélkor lejárt az átigazolási határidő, aztán nézegettem kicsit az újságokat – nem tudtam a netet, mert Adriano nem engedett oda a laptophoz, ahol nézte a felnőtt filmeket meg a Seagal Pistát egész nap – hogy kit vettek meg a télen a nagy csapatok. Szemezgessünk a kicsit a felhozatalból:

Muntari – Sunderland

Az első és legfontosabb, amit már említettem, hogy Sulley a Szigetre jön. A Fekete macskákhoz igazolt. Beköszönt hozzám, hozott ajándékba olasz pizzatésztát és egy dedikált Andrea Bocelli cd-t, majd az új csapatához indult. De nem értettem miért csomagolt kést meg villát, az edzés cucc mellé és csesztette Adri papát, hogy a Krokodil Dundee-ból tegyen be egy videót, mert azt akarja tanulmányozni?! Na mindegy is..

A légyeg, hogy újra a közelben lesz és nem kell több száz kilométert utazni egy jó buli kedvéért!

Torres – Chelsea

 Több helyen áramszünet volt hétfőn éjjel, ugyanis ez az igazolás vágta ki legtöbb helyen a biztosítékot itt Britannia szívében, hogy Torres a Liverpooltól a Chelsea-hez szerződött. Abramovics bácsi jól a zsebébe nyúlt, és többet adott ki érte, mint amennyit abroszos fejű barátaim fizettek értem az Internek.

 

Így most Londonban örülnek, mint a kubaiak Miami-nál. Liverpoolban pedig máris megvan az új public enemy:

 

Van Bommel – Milan

Ez egy állat. Nemtudom minek vette meg a Milan, vagy mit lát benne Galliani bácsi?! Ez az ember otthon még az asszonynak is csak egy páros lábbal történő becsúszás után ad jóéjt csókot! Eddig 1 meccs, 1 kiállítás. Nem is érdemel több szót!

 

 

Adebayor – Real Madrid

José bácsinak csatár kellett, amíg nem épül fel Higuain a sérüléséből. Hát miért nem engem hívott a City-ből??? Én mindig hű szolgálója voltam. Hajtottam az edzésen, megtettem mindent a pályán. És ez a hála?! Arról nem is beszélve, hogy én ennél sokkal nagyobbat is bele tudok bikázni a labdába 5 méterről:

 

Suarez – Liverpool

Ahogy Suarez megérkezett Liverpoolba, úgy kért utilaput Torres és hagyta rá a piszkos munkát az Uruguay-ira. Kíváncsi vagyok, hogy tud teljesíteni itt Angliában a gyermek!

Egy biztos, ha futni nem tud annyit mint itt ezek a robotok, akkor a kapuba még mindig beállhat. A VB-n már bebizonyította, hogy milyen jól tud védeni.

 

Dzeko – Man City

Itt az utolsó jómadár. Megjelent valami kisgyerek az edzésen. Először azt hittem ő fogja visszadobálni a labdákat, amikor kapura lövünk. De aztán a többiek mondták, hogy ő az új emberünk. A Bundesligából jött és hogy mennyi gólt lőtt ott.

Szerintem átvertek, mert én olyan országot nem ismerek, a gyereknek meg odaadtam a cipőmet edzés végén, hogy boxolja ki olyan fényesre, hogy lássam magam benne, ha gólt szerzek.

A bejegyzés trackback címe:

https://balotelli.blog.hu/api/trackback/id/tr582637229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása