Utóhatás

2011.03.18. 09:36

Ma reggel egy raklapnyi sms várt a telcsimen. Volt aki gratulált, de a többség elküldött a messzi északra. Először nem tudtam mire vélni a dolgot?!

Annyira beütött ez a tegnapi Sulley főzet, hogy azt is elfelejtettem, hogy kiállítottak. Csak a video megnézése után döbbentem rá, hogy 36 percet sikerült játszani. De én ugyanúgy elfáradtam, mint máskor az egész meccs alatt.

 

Ibrától is megkaptam a magamét, hogy ő ezt nyújtott lábbal tanította! Sosem tudom megjegyezni elsőre..

Mindenesetre az biztos, hogy többet nem vesszük igénybe a törzsi gyógymódokat, mert nem akarom, hogy a fejemben még egyszer Alice csodaországban játszódjon le, a testem meg valamelyik Tekken figurát adja elő!

A bejegyzés trackback címe:

https://balotelli.blog.hu/api/trackback/id/tr552749427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása