Nők

2011.02.04. 14:00

Na azokkal vigyázni kell!

Otthon Olaszországban tele voltunk sötét hajú latin gádzsikkal. Muntariéknak ez felért egy törzsi gnú vadászattal. De mióta Angliába kerültem, azóta valahogy jobban csípem a szőkéket!

 

Melissának is megadtam az esélyt. Tudtam, hogy nem egyszerű egy ekkora sztárral együtt lenni, mint amilyen én vagyok.

Megírtam neki sms-ben, hogy azért mentem vissza hozzá, hogy megváltoztassam! De hagyjuk az egészet, elviselhetetlen volt. Előbb-utóbb úgyis ráfizet, bye!

Erre élő televíziós műsorban felolvasta az üzenetet, mert Ő 2009-es Miss Olaszország, és még kommentárt is fűzött az esethez, és a tv-kamerák előtt elsírta magát.

Meg is írtam neki: Egy hülye kislány vagy, és nem az a baj, hogy kislány, hanem hogy hülye!

Mario Balotellivel nem szórakozik senki!

 

Most találtam egy jó kis szöszit, Sophie-nak hívják. A Big Brother tizedik angliai kiadásában ő volt a végső győztes. Mondanak mindenfélét a háta mögött, de én nem hiszek a pletykáknak.

Még olyat is hallottam, hogy a Cristiano Ronaldo macája volt. Na ezt azért nem hiszem, mert ő csak a Nanival sms-ezik folyton. Sokszor a béranya fizetését is a telefonszámlára költi.

 Még nem tudom mi lesz a románcból, viszont egy biztos! Befizettem egy mellnagyobbító műtétre, mert labda mérethez vagyok szokva!

A bejegyzés trackback címe:

https://balotelli.blog.hu/api/trackback/id/tr32624189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása