Pech széria

2011.02.20. 13:21

Az történt, hogy a hétközi Milan fiaskó után Milánóba repültem, hogy meglátogassam Ibra barátomat. Összefutottam Gattusoval is, aki még mindig a történtek hatása alatt volt és mielőtt megmutattam volna neki a blogot, kettéfejelte a laptopomat, így meg voltam lőve hétvégéig.

Be kellett mennem egy internet cafe-ba, és gyorsan rendeltem egyet, de a Vatera futár csak 3 napos kiszállítással vállalta Londonba a gyorsfuvart. Így csak ma kaptam meg az új notebook-ot.

Az sem javított a helyzeten, hogy ha otthon tartózkodom. Ott meg egy Boeing 747 felejtette kiengedve a futóműveit felszállás után, és ezzel lezúzta a legközelebbi tornyot. Gratulációmat elküldtem nekik, hogy nem volt telefonvonal, tv és villany sem.

Hívnom kellett Muntarit a nomád felszerelésével, hogy át tudjam vészelni ezt a pár napot. Raktunk tüzet a sütőben, felszerelt egy öntözőkannát a fürdőszoba falára meg hozott valami aksiról működő diavetítőt, ami csak törzsi jeleket tudott vetíteni a falra, mert az már beleégett. Sulley nagyon élvezte, én nem annyira..

Ezért egyik este megbeszéltük, hogy beülünk sörözni edzés után. De kicsit elfajult a dolog. Adriano a mostanság fiatalok körében nagyon kedvelt Mizu?Mizu?Mizu? című számot énekelte már 10 órakor. Nekem is kiesett az éjszaka egy része, de Sulley-nak újra kellett mesélni az egész napot.

Az egy dolog, hogy a sporttáskámat otthagytam a bárban a lakáskulcsommal, az irataimmal és minden egyébbel együtt. De legalább a pultos csaj rendes volt, amikor visszamentem. Egyből tudta, hogy mit keresek.

Onnan tudtam meg, hogy voltunk Mekiben is, hogy egy várakozó tábla lapult a bal zsebemben reggel, amit ott szoktak osztogatni. Bár nem én tettem oda..

Azon már meg se lepődtem, hogy össze voltam firkálva. Ez Adri papa kitűnő szokása! Ezért a másnapot a feltöltődésnek és az események felelevenítésének szenteltük. A klubnak meg üzentem, hogy edzés off, mert lázam van!

A bejegyzés trackback címe:

https://balotelli.blog.hu/api/trackback/id/tr642674566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása