Nokia – Microsoft

2011.02.12. 13:28

Korábbi írásomban már jeleztem, hogy nagy bejelentésre lehetett számítani a Nokiás nagyvezértől. Hát meg is kaptuk!

Végülis jött a papírforma, mit Adri papának tippmixen. Nem volt nagy meglepetés, hogy lepacsiztak Microsoft kollégáékkal.

Hát én is kiöltöztem szépen, a Doxát meg felcsatoltam a kezemre. Gondoltam elmegyek megnézni, hogy milyen Nokiás punettik lepik el Londont a bejelentés hírére.

De nem láttam mást csak élre vasalt nadrágos formákat, akik feszengenek, mint Ádám anyák napján és találgatják, hogy na most mi lesz?!

 

Végül Elop bácsi Nokia részről és Steve Ballmer Microsoft törzsfőnök prezentálta a dolgokat. Megtudtuk, hogy a Nokia okostelefonjain ezentúl a Windows Phone 7 operációs rendszer gurul majd. A Microsoft Bing keresőmotor hajtja a szolgáltatásokat, mint öreg Singer a varrógépet. Az Ovi Store pedig beépül a Microsoft Marketplace-be. Cserébe megkapják, hogy a Nokia Maps lesz a Microsoft térképeinek az alapja. A Symbiant pedig szépen fokozatosan leépítik, ahogy azt Balo papa megjósolta.

Egy a lényeg. Én már nagyon várom az első ilyen Nokiát, amin Win7 fut majd.

Veszek is belőle 18 darabot, nehogymár csak az arab sejkek nagyzoljanak!

A bejegyzés trackback címe:

https://balotelli.blog.hu/api/trackback/id/tr822655108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása