Golden Boy

2011.02.03. 08:00

2010-ben megnyertem az Aranyfiú-díjat díjat, amely az adott év legjobb 21 éven aluli játékosát illeti az újságírók szavazata alapján. Ezután már csörgött is a telefonom az új Lady Gaga csengőhangommal.

 

A Daily Mirror akart valami interjút. Azelőtt még sose hallottam róluk, de azt mondták, hogy ezt a világon sokan olvassák, így hát belementem.

 

Megmondtam nekik, hogy a világ legjobb játékosa akarok lenni. És meg is teszek mindent ennek érdekében. Ez az egyetlen célom és eltökélt vagyok, hogy ez bekövetkezzen.

Végülis kinek kellett volna kapnia ezt az elismerést, ha nem nekem? Két éve hatodik voltam, egy éve negyedik, most pedig eljött az én időm!

 

Aztán meg valami Arsenalos gyerekről kérdezgettek, aki a második lett… pff.

Hát én azt se tudtam, hogy ki az a Wilshere. De esetleg amikor legközelebb az Arsenal ellen játszok, figyelni fogom őt. Talán meg tudom majd mutatni neki az Golden Boy trófeát, és emlékeztethetem rá, hogy én nyertem meg!

 

Most már csak egyetlen célom maradt, hogy elnyerjem az Aranylabdát. Az esélyem meg is van minderre. Mindössze egy játékos van a Földön, aki egy kicsivel jobb nálam: Lionel Messi. De ez nem sokáig maradhat így!

A bejegyzés trackback címe:

https://balotelli.blog.hu/api/trackback/id/tr932624094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása