Gyerekkoromban emlékszem sok házaló járt a környékünkön. Jöttek hétvégén, hogy vegyünk porszívót, láncfűrészt meg vaskarikát fából.. stb, mert arra szükség van.

Egyszer aztán a 90-es évek végén, én még bőven elvoltam azzal, hogy húzkodtam a piros lábost madzagon, amikor egy kreol képű fickó állított be hozzánk. Nem nagyon tudott olaszul, de a lényeg az, hogy meg akart győzni, hogy szálljunk be az internetbe, merthogy ez mekkora biznisz (lesz).

Mondanom se kell, hogy mutterék elhajtották, mint a magzatvizet. Így csalódottan tovább kellett állnia. De kb ugyanilyen fogadtatásban részesült az összes többi háztartásban is, ahova becsöngetett. Úgyhogy ezzel nem nagy karriert futott be, mint később megtudtam. Aztán nézzük meg mára mekkora szerepet tölt be a net az életünkben.

Másodszor akkor találkoztunk, mikor elköltöztem otthonról. Végre aláírtam a szerződésemet az Internél, amin akkora összeg volt, mint az őseim addig megkeresett jövedelme összesen. Akkor gondoltam hát költöztető céget hívok, nehogymár nekem kelljen cipelni a bútorokat!

Itt volt ismerős az egyik arc, aki egyedül vitte a heverőt, amíg a kollegái ketten cipeltek egy komódot. Látszódott, hogy ennek se Corn Flakes-t adtak kiskorában és hirtelen beugrott, hogy honnan ismerős. Itt cimbiztünk össze.

Elmondta, hogy hazájában egy ki nem teljesedett sorozatszínész volt. Egy kamionossal szökött külföldre a hálófülkében, a házalós melót pedig csak másodállásba csinálta, de nem jött össze. Most meg celebhordár. Ő költöztet bármilyen nagyágyút, de ezért legalább jól megfizetik.

Harmadszorra a véletlen hozott össze minket, amikor egy Halloween buliba mentünk Adri papáékkal. Ez volt az, ahova Shaq is indult az asszonnyal, mikor a kocsiba már nyomta a Beyonce nótára:

Szóval itt volt egy fickó, aki már az elejétől idegesített, mert ugyanúgy Batman-nek öltözött mint én. De mielőtt összecsaptunk volna, mint a Mortal vs DC Universe-ben, ő felismert engem és meghívott egy italra. Hát nem Feri barátunk volt az ismét?!

Így azonnal elszállt minden irigységem. Elmondta, hogy azon a héten éppen Leo DiCaprio-t költöztette, aki meghívta ebbe a buliba. És azt is megtudtam, hogy a régi lakhelyén, Gazdagréten vagy hol.. ő éjszakánként ezt a szerkót tényleg hordta. Úgyhogy jelmezre se kellett költenie.

Eliszogattunk, dumálgattunk miközben néztük a felhozatalt. Nagy arc! Bírom a búráját!

Jah, és van egy -10% kedvezmény kuponom költöztetésre, ha valakinek kell szóljon!

A bejegyzés trackback címe:

https://balotelli.blog.hu/api/trackback/id/tr152658549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása